Oldalak

2020. november 3., kedd

Dédnagyapám Makai Áron

A hétvégét rokonoknál töltöttem. Előtte végigjártuk a sírokat Tornyospálcán és Mándokon. Nézegettünk régi képeket. Jópárat sosem láttam, nagyon jó volt. Szeretem a régi fekete-fehér képeket, főként 1950-ig bezárólag. Bármely város akkori utcaképe megirigyelhetné a mait. A képek közül volt jópár ami az anyai dédnagyapámról készültek Amerikában. Köztük ez, ami 1922-ben készült. Annyit tudok, hogy Eszter néném hívta ki, illetve a bátyját is korábban. Áron négy évig volt kint és ahogy itthon, ott is kőművesként dolgozott. Az összes képen ilyen jól öltözött. Nekem még nincs igazi három részes szettem, nem gondoltam volna, hogy a saját dédnagyapám fog inspirálni ilyen téren. Makulátlan az egész, ahogy az elő van írva. Lassan ideje csináltatnom egyet. :)
 
Makai Áron (1901 - 1975)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése