Oldalak

2021. január 15., péntek

Felismerés, de még mekkora

Semmi extra nem történt, csak belefutottam egy csajba instán, talán énekes, nem is nagyon néztem meg mivel telnek a napjai, mert nincs nagy jelentősége. Annak annál inkább, vagyis annak a felismerésnek, hogy 50 millió követője van és még sosem hallottam róla. Nyilván számos rapper van még akik talán nagyobb követőbázissal rendelkeznek és szintén nem hallottam róluk, de ez akkor megütött rendesen. Aztán az emberek csodálkoznak, hogy jópár amerikai nem tudja, hogy Magyarország egy ország, vagy, hogy hol van Európában.

Mennyi lehetőség van ezen a bolygón, hogy ötször annyian követnek, mint Magyarország full lakossága (ennek ki tudja hányszorosa az, aki hallott már rólad, de nem követ) és milliárd ember azt sem tudja, hogy létezel.

Mekkora globális potenciál.

Na többek között ezért sincs fizikai üzletem és ezért nem célzok csak magyarokra, igencsak limitált piaci lehetőségek.

Gondolj bele, 50 millió ember követ, tuti azt hinnéd, hogy ugyan hova tudnék már növekedni, pedig...

1 megjegyzés: