Oldalak

2021. október 9., szombat

Váczy Kari olyat mondott, amit még senki ebben az iparágban

Érdekes, hogy épp azelőtt "sírtam" magamnak arról, hogy a tököm kivan az összes MLM céggel, hogy már egy sem tartja magát az alapokhoz. Ahhoz ami életre hívta az egész iparágat. Használok valamit, az jó nekem, megosztom. Ennyi. Nem vaze, itt már mindenki énmárkát épít, meg életed lehetősége, szabadság, stb. Ezek a hívószavak, muszáj becsomagolni az üzenetet, mert a termék nem szól nagyot. Sad. A legtöbb cégnél alig van szó a termékről. Hány termékalapú MLM termékét vennék meg hipermarketből azok, akiknek nem lenne anyagi érdeke.

Kétféle MLM cég van, van ami autentikus - tehát a termék hajtja, a többiekre nem tudom mi a megfelelő szó. Legyen klasszikus - azokat pedig a lehetőség hajtja. Szóval épp magammal beszélgettem, s le is zártam nagyjából, mikor újra elém került a doTERRA, alaposan megvizsgáltam, s elkezdtem. Így nagyjából 10 hónappal az indulás után, pedig totál látom a különbségeket a többi céghez képest.

Totál más. A tagok 80%-as a doTERRA-nál csak vásárol, nem érdekli őket az üzlet, ne a pénzkereset miatt vannak itt, hanem mert kell nekik a termék. Pont.

Tegnap volt egy érdekes doTERRA rendezvény. Az egyik alapító volt itt s csak a cég humanitárius projektjeiről beszél. Ez is vajon hány cégnél van így... Erről írtam itt. 

Na de mivel ezen a blogon pénzről is szó van, beszéljünk Váczy Kari "előadásáról". Volt kb. 20 perc. Aztán volt benne egy olyan mondat, ami az emberek 99.9%-ának elérhetetlen. Egyszerűen a cég amit képviselnek nem akkora durranás termék oldalról, hogy működjön.

Íme a mondat: "Ez az első alkalom, hogy én doTERRA rendezvényen kint állok mikrofonnal. Négy és fél év eltelt, hogy doTERRA-s vagyok és nem voltam, mert nem ez kell hozzá."

Mindenki passzív pénz, passzív pénz, aztán folyamatosan járják a rendezvényeket, folyamatosan szponzorálnak, folyamatosan előadnak.

Na jó, ez a passzív pénz majd máskor.

 

Minden jót!

Szabolcs 

Károly balra, Szabolcs jobbra, együtt meg előre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése