Oldalak

2020. október 25., vasárnap

Hat év után újra

Sziasztok!

Mondhatni elég sok víz lefolyt a Dunán mikor én utoljára bejegyzést tettem itt közzé. Ám a napokban úgy döntöttem, hogy újraindítom ezt az oldalt. Eddig főként magamnak szántam, hogy megosszam az általam kedvelt képeket, videókat, embereket - plusz azoknak akik valamilyen módon idetalálnak -, hogy aztán visszanézzem ezeket később. Sokat változtam 2012-14 óta, a legjobbak a képek minőségén látni az időt :) Elég sok felbontása már nem éri el a mai elvártakat. + vissza sem nagyon nézem amiket posztoltam, szóval ahogy látom ez nem nekem fog szólni, hanem neked, aki idetalál.

Tehát folytatom az általam ért hatások megosztását, igen, ez a legjobb szó rá. Ami hatással volt rám és talán rád is hatással lesz. Egyelőre most van rá időm, meglátjuk meddig marad így, aztán lehet majd eltűnök. Tényleg nagyon nehéz folyamatosan tartalmat gyártani "csakúgy" úgymond munka, vállalkozás mellett. Ez a poszt most gépről születik, ha nem találom ki, hogy lehet mobilról is könnyen posztolni, több nem is nagyon lesz. :)

Akkor hajrá!

jómagam Angliában 2012-ben

1 megjegyzés: