Oldalak

2020. november 3., kedd

Számvetés

Nagyjából 5 éve kezdtem el követni Grantet. 2015 őszén. Nem volt igazán rendben az életem, vergődtem. Ahogy ő mondaná: mikor tudod, hogy többre vagy képes nem vagy boldog. Nem éreztem, hogy közeledek valami felé is. Sokat segített abban, hogy úgy döntöttem kimegyek külföldre. Van valami olyasmi mondása, hogy nem egy darab beton vagy a járdaszegélyben, meg nem fa vagy ami helyhez kötött. Így pattantam. Jól döntöttem. Eleget tudtam félretenni havonta ahhoz, hogy üzletet indítsak (mert szerintem az igazi mérőszám, hogy mennyit tudsz félretenni, nem az, hogy mennyit keresel - az igazi játékosok min. 40%-ot félreteszik a bevételüknek). Szóval pontosan tudtam mit akarok a pénzből. Meg volt a terv. Aztán a tervem akadályokba ütközött és le kellett mondanom róla. Így fegyelem híján a pénz egy része elment. Aztán újraélesztettem a tervet és újra kontrolláltam a megtakarításom. De végül abból nem lett semmi.

Másból viszont lett. Money is useless until it's used. - szintén Grant. Így minden pénzem a vállalkozásomba toltam idén. Jól is alakulnak a dolgok, de idő és pénz kell ahhoz, hogy kiforrja magát. Nem feltétlen újabb külsős pénzpumpa, hanem a profit visszafordítása, tehát egy darabig abból még nem lesz bevételem.

Most ebben a 2020-as évben egy újabb Grant mondat nem hagyott nyugodni: A legtöbb ember túlbecsüli azt, amit rövid távon el tud érni, és alulbecsüli azt, amit hosszútávon képes elérni. Ezért úgy döntöttem, hogy újra hálózatot építek. Túl sok impulzust húztam be erről a területről az utóbbi hónapokban. Alaposan körbejártam mik a lehetőségek, melyik az a stabil cég, akire hosszútávon lehet építeni. Így ma regisztráltam. Ezért született ez a poszt. Mert 10 év múlva visszatekintve, nagyon sajnálnám, hogy nem kezdtem el építeni egy ilyen bevételi forrást. Neked is ezt ajánlom! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése