Oldalak

2020. október 27., kedd

TikTok videó ami igencsak meglepett

Tiktok. 2020 egyik nagy durranása, a Zoom után - hehe. Sokak szerint időpazarlás és rengeteg hülyeség megy rajta. Én is így gondolom, de vannak kivételek. Ez a bejegyzés is erről fog szólni. Olykor megnyitom az alkalmazást és eltöltök ott néhány percet (órát :D). Rengeteg egyedi tartalom van, kreatív, inspiráló, informatív. Az angolom szinten tartására is megfelel.

Az egyik videó ami feljött a "for you page"-en (olyan mint az instán az explorer page, mikor olyan tartalmak jönnek akiknek nem vagy követője, de az algoritmus szerint érdekelhet) egy srác Dallasban ment oda átlag feletti autók tulajához és kérdezte meg, hogy mivel foglalkozik / hogyan tud megengedni magának egy ilyen autót. A srác TikTok neve: @itsdanielmac

A nekem feldobott videója már a negyedik volt ebben a témában. Volt benne egy srác piros Audi R8-cal, aki mondta hogy watch dealer és be is mondta a videóban a kereskedése nevét. A készítő srác meg is jelölte az első kommentek egyikében a nevet: @thetimepiecegentleman az Instagramon. A fizikai üzlete egyébként Dallasban van. A srác videói nagyot mennek a TikTok-on. 8 millió feletti nézettséget ért el ez a videó is (van ami 30(!) felett jár). Az órakereskedő srác pedig meglepetten tapasztalta, hogy az insta oldalát ellepték az emberek, a videó óta 20 ezerrel nőtt a követőtábora.

Anthony Farrer - the watch dealer

A videó után természetesen feliratkoztam a srác TikTok fiókjára (talán nem meglepő). Három nap múlva jött az újabb videója, amin IGENCSAK kikerekedett a szemem. Anthony Farrer és az üzlettársa úgy döntöttek, hogy ajándékba adnak egy Rolexet Danielnek megköszönve ezzel, hogy olyan sok ember kereste fel őket a videó hatására.

az ajándék Rolex

Mekkora cool arc! Ezután már én is bekövettem Anthony órakereskedői oldalát (előtte pár héttel kezdtem komolyabban érdeklődni az órák iránt). Feliratkoztam a YouTube csatornájára (ahol az ajándékozásról készült videó, s az R8-cal is mentek egy kört), azóta megnéztem az összes videóját. Honnan indult, hogyan lett órakereskedő, milyen nehézséggel jár, stb.

YouTube-on készít egy Q&A sorozatot, ahol instán feltett kérdésekre válaszol. Volt kérdésem nekem is, meglepetésemre be is került a videóba:

Anthony válaszol a kérdésemre

Vajon itthon milyen fogadtatása lenne az olyan videóknak, hogy valaki telefonnal odamegy a plázákban parkoló autó tulajdonosokhoz vagy éppen 5 csillagos szállodáknál, és megkérdezi, hogy mivel foglalkoznak. :D

Tetszett? Oszd meg egy kattintással:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése